Pages

Friday, May 20, 2011

Gila-Gila......

hmmmmm............bulan ni mcm2 terjadi.ni ada satu yg aku nak citer..........citer seram punya.korang mesti knal casper kan.......ala citer 2.....tau kan...casper 2 hantu tyapi suka ngan manusia......casper ni baik...
citer yg aku nak citer kan ni.........lebih kurang same kisahnye ngan casper ni.
Mcm ni....4 minggu yg lepas x silap aku aaa,mak long aku ngan pak long aku ngah berkebun kat blakang umah.pak long aku tebas semak,mak long aku cabut aa rumput yg pendek2 2.nak tanam benih tebu....
dah siap2 semua....semua dah selesai.tiba2 malam 2,tangan kanan mak long aku gerak sendiri..mula 2 x tahu knape bleh jadi mcm ni..dahg urut2 tangan 2.Tangan mak long aku tetap gerak gak x henti........
sok nye pak llong aku bawak gi hospital......duk lah kat hospital 2...lame lah jgak...doktor pakar pun x tau knape...last2 pgi jumpa org yg pandai ubat secare tradisional......korang paham2 je lah...orang 2 kata mak long aku kacau tempat "benda" 2 tinggal...........ntah lah btul ke x........minggu lepas pgi plak berubat kat tanjung karang..org 2 kasi benda 2 masuk dlm badan mak long .....org 2 suruh pak long aku tanye ape yg nak tanyr kat benda 2...pak long aku pun tanye.'knape awak ko kacau isteri saye' benda 2 jwb.'aku suka kat dia sbb Isteri ko baik....' pastu nenek aku tanye.......nenek aku salam dia dulu...nenek aku tanye knal x saye........pastu benda 2 jwb.ohhh........fatonah ye,yg selalu pakai cermin mata gelap 2..ye.........hah....nenek aku pun terkejut...........maknenye benda 2 sentiasa memerhatikan kita......................{jpa tngok blakang dulu} seram plAK rasenye....masa menaip..dah lah duk umah sorang....huhuhuhuhu....skrg mak long aku dok umah nenek aku yg kat dpn umah ni.......sammapai dia shat,,,skrg mak long aku dah shat ckit.....hmmmmmmmmmmm....klah pnat menaip ni...rase lapar plak.......huhuhu.....

No comments:

Post a Comment

"hidup ini satu cabaran,oleh itu kita haruslah tabah menghadapinya........."
'paan95'